czwartek, 2 września 2021

Potok "Podgórnej"

 Ostatnio jak magnes ciągnie mnie do wody. Teraz szczególnie kiedy tyle pada, woda w potokach górskich płynie jak szalona. Tworzy niesamowite kaskady trafiając na liczne skałki. Dzisiaj moje nogi poniosły do Przesieki gdzie wzięłam w swoje posiadanie potok Podgórnej z główną jego atrakcją - Wodospadem Podgórnej. Wodospad ten, to trzeci pod względem wysokości w polskiej części Karkonoszy. Woda spada trzema kaskadami z 10-metrowego progu. dzisiaj szczególnie uroczo to wyglądało, dodatkowo woda spadająca tworzyła fajną mgiełkę. U stóp wodospadu jest niecka, w której zimą kąpią się "morsy". Przeszłam wzdłuż potoku i nie mogłam się napatrzeć na te wodne zjawiska.






















Ten przystojniak szedł ze mną przez pół drogi, koniecznie miał ochotę zabrać się ze mną do domu.

21 komentarzy:

  1. Cudny przystojniak 😊
    Wodospad w Przesiece chyba nie jest tak oblegany jak Szklarka i Kamienczyk ?
    Piękne zdjęcia wodospadu, podziwiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tak, więcej zimą jak przychodzą "morsy". teraz jak lato kończy się będzie wszędzie luźniej.

      Usuń
  2. Piesek mnie rozczulił na całego, no nic mnie tak nie rozczula, jak pieski i nic na to nie poradzę. :))) Mnie również ciągnie do wody, lubię na nią patrzeć, niesamowicie mnie relaksuje. Zdjęcia wykonałaś cudowne, pięknie ukazany charakter wody. Poczułam się wręcz zrelaksowana, naprawdę przemiło było popatrzeć, samo miejsce zachęca, by tam się kiedyś zjawić. :) Dziękuje za przemiły spacer i cieplutko pozdrawiam. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Fajnie, że zachęciłam do przyjazdu w to urocze miejsce. Tak sierściuch był uroczy. Ja mam coś, że przyciągam psiaki do siebie.

      Usuń
  3. Wygląda jak rzeczka pełna mleczka tylko kotka tam brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudnie uchwyciłaś magię tej wody płynącej, samego wodospadu, no i doskonale widać mgiełkę, o której piszesz. Piesek przytulaśny, mam nadzieję, że ma właścicieli, nie porzucony; pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. uwielbiam tak fotografować kaskady, chociaż nie jest łatwo, ręka trzęsie się, a wtedy nie ma dobrej ostrości na skałkach.

      Usuń
  5. Ależ tam pięknie, jakie cudne zdjęcia. I kolejne miejsce do odwiedzenia.
    A zwierzęta wyczuwają dobrych ludzi, więc wcale mnie nie dziwi, że przypadłaś mu do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Koniecznie Przesiekę należy odwiedzić - wodospad, kaskady na Myi, ogród japoński. A psiaki fakt raczej lubią mnie.

      Usuń
  6. PIękne zdjęcia cudnego potoku...aż się chce pójśc na taki spacer , soczysta zielen, kryształowe wody.
    Pieska trzeba było zabrać do domu...miałam takiego samego , wierny, lagodny, czuły, grzeczny, pieszczoch, najlepsze psy na swiecie...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Niestety nie zawsze można posiadać własnego psiaka. Ten faktycznie był przemiły.

      Usuń
  7. Przepiękne te zdjęcia, które ukazują żywioł jakim jest woda.
    Pozdrawiam serdecznie 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia płynącej wody. To nie zawsze się udaje. W tej części Polski byłam nad wodospadem Szklarki i Kamieńczyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię bardzo fotografować taką wzburzoną wodę. Nie jest to łatwe, ale próbuję.

      Usuń
  9. Karkonoskie wodospady są wspaniałe. Tymi zdjęciami przypomniałaś mi wyprawę w Karkonosze i to też we wrześniu. W tym roku mam wrażenie, że jest tam więcej wody. Wspaniałe zdjęcia, pokazujące magię płynącej wody. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację, tym razem jest więcej wody, sporo padało. ucieszyłam się, nie zawsze można trafić na taką ilość wody. Z gór szybko spływa, lasy coraz rzadsze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie, mogę stwierdzić to samo co Wkraj - karkonoskie wodospady są niesamowite! Ile razy tam jestem, zawsze mnie zachwycają. Pięknie uchwyciłaś płynącą wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie, mogę stwierdzić to samo co Wkraj - karkonoskie wodospady są niesamowite! Ile razy tam jestem, zawsze mnie zachwycają. Pięknie uchwyciłaś płynącą wodę :)

    OdpowiedzUsuń