czwartek, 5 września 2019

52 Bukowiec

Jakoś tak długą przerwę miałam w pisaniu. Tak czasami składa się, nie chodziłam, nie robiłam zdjęć. Dzisiaj wybrałam się w znane już Wam miejsce. Lubię tutaj zaglądać - tym miejscem jest Bukowiec, a konkretnie założenia parkowo -pałacowe. Dominującym elementem tego kompleksu są stawy. Byłam ciekawa czy spotkam jakieś ptactwo. Chciałam trochę pobyć sam na sam z przyrodą, tak lubię. Po skromnych opadach przyroda nabrała "wigoru" pozieleniało. Dzisiaj póki co świeci przyjemne słonko, jest w miarę ciepło. chociaż już wyczuwa się jesienne klimaty. Spotkałam tylko jedną grupę wycieczkową, to miałam  spokój, mogłam podglądać ptaki. A było ich trochę - kopciuszek, łabędzie i łabądki rozrabiające, różnej maści kaczki, a także płochliwe czaple siwe.





























Kiedy nacieszyłam oczy widokami, duszę spokojem zajrzałam do kawiarenki oczywiście na kawę. Wyjątkowo smakowała mi. Teraz mogłam wracać do domu.

14 komentarzy:

  1. Miałaś prawdziwie ptasie radio ;) Świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekające fotografie, zwłaszcza te najtrudniejsze- ptasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak ptaki trudno fotografować, wszystkie z odległości, żeby nie spłoszyć.

      Usuń
  3. Piękne miejsce i jeszcze piękniejsze ujęcia! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo urocze miejsce przedstawiłaś, bardzo wdzięczne do fotografowania co widać na Twoich pięknych zdjęciach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak w tym parku jest pięknie, czekam na jesienne kolory.

      Usuń
  5. Witaj park jest piękny najbardziej urzekły mnie gęsię wodzie z rozprostowanymi skrzydłami.
    Zdjęcia piękne

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim miejscu dobrze się myśli, oaza spokoju, grzechem byłoby zakłócać tę ciszę; skupiska głazów, stare drzewa ... gdyby one umiały mówić:-) co by nam opowiedziały? jaką historię? czasami zastanawiam się; pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zatęskniłam za Bukowcem. Dziękuję Olu za spacer. Wspaniałe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń