niedziela, 18 sierpnia 2019

Kowary - Park miniatur

Takie krótkie uzupełnienie poprzedniego wpisu dotyczące Kowar. Kilka migawek z Parku Miniatur. Nie robiłam wielu zdjęć, byłam w tym miejscu już kilka razy i zawsze jestem pod wrażeniem precyzji wykonania modeli. Tutaj można zobaczyć park z 2016r. link Dzisiaj tylko kilka zdjęć tak dla przypomnienia.

Tama na Łomnicy - Karpacz

Samotnia

Frydlant - Czechy



Nad łomniczką

Kocioł Łomniczki i Dom Śląski

Szwajcarka

Kościoły - Jawor i Świdnica

Książ


Pałac Dębowy - Karpniki

Starówka J. G.

Bożkowo

Moszna

Lubomierz - kościół

Dom modlitewny z Rząśnik, przeniesiony do Łomnicy

Pałac - Dąbrowica

20 komentarzy:

  1. Byłam tam. Piękne zdjęcia. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały park miniatur, bardzo lubię takie miejsca. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Precyzja zachwyca:-) Twoje zdjęcia to chęć zobaczenia obiektów w naturze, porównanie ich; pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Precyzja niesamowita. Jednak prawda jest taka, że nie które obiekty tylko w miniaturze wyglądają jak oryginalne. Jedne obiekty są ruinami, inne w rękach prywatnych i nie dostępne. Na szczęście większość można zobaczyć w naturze.

      Usuń
  4. Bardzo lubimy takie miejsca. Byliśmy w tym parku jakiś czas temu i bardzo nam się podobało. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amelka ma liście wakacyjnych podróży park miniatur (jakikolwiek). Planujemy się tam wybrać jeszcze przed końcem wakacji. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz Kowar, jeszcze w Mysłakowicach jest Park Miniatur Światowych budowli. jednak ten drugi nie jest taki okazały jak Kowarski.

      Usuń
  6. Byłam i podziwiałam, nawet publikowałam posta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Misterna robota! W Bieszczadach mamy podobną atrakcję, w Myczkowcach można zobaczyć okoliczne cerkwie w miniaturze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna sprawa, wiele budowli wkrótce może być widocznych tylko w takim wykonaniu.

      Usuń
  8. Piękna jest Twoja relacja. Byłam bardzo dawno obraz mi się już zaciera.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I blog frequently and I truly thank you for your information. Thee artticle has truly peaked my interest.
    I will ook mmark your blog and keep checking for new information about once a week.
    I subscribed to your RSS feed aas well.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj początkiem września
    Nie chce się wierzyć, że minął sierpień i do naszej codzienności przyszedł wrzesień. Również zegar na moich szumiących stronkach biegnie znieważając na to, że chcę się zatrzymać, Ale już niedługo przystanę na chwilę. Co prawda wyruszę w kierunku Kowar, ale pojadę jeszcze dalej. Może na kowarskie ścieżki powrócę w nastepnym roku?
    Pozdrawiam powoli kończącym się latem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już próg jesieni, który przekraczamy. Będzie równie ciekawy.

      Usuń
  11. Nie byłam w parku świetna relacja i piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń