sobota, 30 stycznia 2016

Zamek Książ

Była palmiarnia, to jeszcze zwiedzanie samego zamku. Zamek Książ to jeden z najpiękniejszych i największych obiektów na Dolnym Śląsku. Nie będę opisywać historii, to można przeczytać w Internecie. Ja skupię się na moich wrażeniach zawartych w zrobionych zdjęciach. Wiele sal jest ładnie odnowionych jedne bogatsze, drugie skromniejsze. Zwróciłam uwagę na sklepienia i wykończeniach korytarzy. Zainteresowały mnie piękne kominki. A nawet zajrzałam do podziemi, wprawdzie nie wszystkich jakie są udostępnione do zwiedzania. Przyznam, że to nie moje klimaty takie kazamaty.

Zapraszam na krótki spacer po zamku.








Jedna z najpiękniejszych sal - Sala Maksymiliana







I kilka innych skromniejszych










Pięknie ogrody, które nabierają piękna wiosną, kiedy rozkwitają setkami kwiatów







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz