czwartek, 7 stycznia 2016

Śnieżynko, śnieżynko gdzie jesteś??

Tak wybrałam się w poszukiwaniu zimy.

Pomyślałam, że wyżej niż moje miasteczko to na pewno znajdę ją.

Udałam się do Jagniątkowa. Niestety i tutaj mizerny widok - zimy śnieżnej nie ma.

Nie szkodzi jest cisza można własne myśli pozbierać. To jest często potrzebne.

Wchodzę do lasu, ze mną jak zwykle nieodzowny "przyjaciel" aparat fotograficzny.

idę znajomymi mi już od lat trasami. Nigdy nie znudzą mi się to wiem na pewno.

mijam uśpione skupiska roślin, ciekawe grupy skalne.

Interesują mnie strumyki, gdzie fotografuję podmarznięte kaskady.

Śniegu jak na lekarstwo.


















Po przejściu paru kilometrów wychodzę z leśnych szlaków, gdzie powitał mnie przemiły kotek.

a poniżej oglądam ciekawą szopkę wykonaną przez mieszkańców Jagniątkowa.

Czas wracać do domu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz