czwartek, 12 maja 2022

Komarno i okolice

 Spontaniczny wypad o zachodzie  słońca w okolice Komarna. Nadarzyła się wspaniała okazja kolega zmotoryzowany zabrał mnie z koleżanką w pobliski plener o zachodzie słońca. To co zobaczyłam zauroczyło mnie dokumentnie. Tego nawet nie można opisać to trzeba było zobaczyć na własne oczy. Znalazłam się w czarodziejskiej krainie. Moje umiejętności fotograficzne były kiepskie, żeby to pięknie pokazać. Nie mniej zrobiłam sporo zdjęć. Byliśmy na obrzeżach pogórza Kaczawskiego. Nie będę więcej pisać zobaczcie sami.




Kamieniołom POŁOM




























Pozdrawiam serdecznie, miłego oglądania.


29 komentarzy:

  1. Ależ piękne zdjęcia, można zachwycać się bez końca. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się, że widoki Cię zauroczyły, bo nawet zdjęcia zapierają dech w piersiach. Szczególnie mnie ujęły te z zachodu słońca(tzn. słońca zachodzącego za horyzont). Są niezwykle oryginalne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to była uczta dla oczu najpiękniejsze obrazy

      Usuń
  3. Twoje wrażenia potwierdzają znaną prawdę: że często takie szybkie, nieplanowane wypady bywają najładniejsze, najbardziej udane.
    Zdjęcia chyba powiększałaś i kadrowałaś? Wydaje mi się, że część z nich robiłaś ze zbocza Barańca, chyba też z przełęczy, tam, gdzie koniec ulicy, ale pewności nie mam.
    Wiem, że zatęskniłem za tamtymi miejscami. Odwiedzę je za półtora miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Byłam na prawo od Barańca, szliśmy od końca ulicy, obok zarośniętej wiaty i dalej w górę potem dół. Korzystam z zoomu. Tym razem nie wiele poprawiałam warunki były laskawe.

      Usuń
    3. Znam to miejsce. Kilka razy widziałem stamtąd wschód słońca w zimie. Samochód można zostawić na końcu asfaltowej uliczki wioski, a miejsce idzie się chyba ze 20 minut.

      Usuń
  4. Idealna, fotograficzna złota godzina. Pięknie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj piątkowo, trzynastkowo Olu
    Jak zawsze cudne widoki
    Wczoraj zrobiłam zdjęcie podobnego krzyża na niebie
    Pozdrawiam zapachem bzu i życzę nadal szczęścia nie tylko dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
  6. O mój Boże! Twoje zdjęcia są prześliczne i niezapomniane krajobrazy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają się zdjęcia. to natura taka piękna.

      Usuń
  7. Cu - dow - nie! Wspaniałe miejsce, piękne zdjęcia i to światło! Wszystko spowite ciepłozłotą poświatą kończącego się dnia. Życzę Ci takich wieczorów jak najczęściej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak miałam szczęście, że trafiła się taka okazja. Byłam jak zaczarowana widząc to.

      Usuń
  8. Cudna pora na fotografowanie; na niektórych zdjęciach widzę wiatr; wszystkie są piękne; pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Po raz trzeci piszę komentarz, może się uda:-) cudne zdjęcia, dobra pora, na niektórych zdjęciach widzę wiatr:-) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu dotarły trzy komentarze. Po prostu nie było mnie i pewnie trzeba było zatwierdzić. Jest fajnie mogę trzy razy Ci podziękować. Miałam szczęście i okazję trafić na takie zjawisko.

      Usuń
  10. Wszystkie zdjęcia są ładne, ale te z samotnymi drzewkami na tle zachodzącego słońca (?) są cudne, mogłabym sobie powiesić na ścianie i podziwiać bez końca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. I mnie te drzewka zauroczyły. Nie sądziłam, że robiąc pod światło tak fajnie wyjdzie.

      Usuń
  11. Przepiękne zdjęcia, cudowne miejsca. Z miłą chęcią obserwuję!
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakby się czas zatrzymał - i to jest piękne. Najbardziej urzekają mnie te zdjęcia ze Śnieżką w tle - już bym siadła i dalszy ciąg do mojej Snującej się mgły pisała - magiczne ujęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że moje zdjęcia zainspirowały Cię. Dziękuję bardzo

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejne pory dnia dają ogromne możliwości takiej wprawnej artystce jak Ty, Olu.

    OdpowiedzUsuń