piątek, 23 lipca 2021

Ścieżka spacerowa.

Jak już pisałam wcześniej, wracając z parku przypałacowego w Staniszowie skorzystałam dodatkowo ze ścieżki rowerowo-spacerowej łączącej ul. Mickiewicza z ulicą Wolności w Jeleniej Górze-Cieplicach. Zrobiło się bardzo przyjemnie, była młoda godzina nie było sensu jeszcze wracać do domu. Szłam sobie między polami, a niewielkim laskiem. słuchałam świergotu ptaków, rozglądałam się wkoło za ciekawymi kadrami. Gdzieś wysoko na przewodach wysokiego napięcia siedział(a właściwie stał na łapkach)jakiś ptak, który mnie zaciekawił. Skorzystałam z zoomu w aparacie próbując zrobić zdjęcie i zobaczyć co to za ptak. Koleżanki z FB podpowiedziały, że to pustułka, być może zdjęcie nienajlepsze jednak za daleko było. A co jeszcze zobaczyłam to utrwaliłam.


























Tego też nie znam.






A spacer ten zakończyłam niespodziewanie krótką wizytą u przemiłych znajomych Krzysia i Ewy. To był udany dzień. Pozdrawiam Was i życzę równie miłych chwil.

8 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia - motyle są bardzo wdzięcznymi modelami. Pięknie , kolorowo i optymistycznie :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jakoś mało w tym roku lata motyli, przynajmniej u nas.

      Usuń
  2. Niechybnie lato ma się ku końcowi, pożółkłe zboża, trawy, przekwitające kwiaty, no i ten zapach dojrzałości w powietrzu, inny niż wczesnym świeżym latem. Rozczochrane brzozy wśród traw, i polna droga między nimi, to podoba mi się najbardziej; pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak kiedy widzę w ogrodach kwitnące astry czy mieczyki i dalie to już niechybnie jesień u progu.

      Usuń
  3. Droga Olu! To był cudowny spacer obfitujący w piękne zdjęcia. Nie znam się zbytnio na ptakach ale mam wrażenie, że to pustułka zwyczajna. Motyle są niezwykle piękne i bardzo fotogeniczne, ja też bardzo lubię je fotografować.
    Miłej niedzieli i relaksującego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Łucjo za odwiedziny i podpowiedź. Kiedy nie pada i nie grzeje warto spacerować.

      Usuń
  4. Zobaczywszy polną drogę i brzozy na Twoich zdjęciach, poczułem taką tęsknotę, jakbym miesiące całe nie był na wędrówce.

    OdpowiedzUsuń