piątek, 16 lipca 2021

Na ścieżce

 Poprowadzę Was już chyba enty raz po mojej ścieżce. Nie chodzi mi jednak o samą ścieżkę tylko chcę pokazać jak pięknie mogą wyglądać szczegóły, które mijamy po drodze i wiele razy nawet nie zwracamy uwagi na nie. Jak pięknie współgra światło o wczesnym poranku. Spaceruję tą trasą już długo i za każdym razem zachwycam się od nowa. To nic, że w pobliżu mkną rozpędzone samochody, ważne że wokół mnie jest zapach traw, śpiew okolicznych ptaków.
















Czyż nie warto było wstać rano i przejść to co zobaczyłam dało mi energię na dalszy ciąg dnia.

24 komentarze:

  1. Przecudnie - trzeba mieć oczy i uszy otwarte, wtedy nawet ta sama droga nie jest nigdy nudna

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pajęczyny - tzw płyty winylowe z zapisem natury, jak ja to nazywam - to prawdziwa magia.
    Znakomite zdjęcia, milo i przyjemnie się je ogląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję. Jakie trafne określenie tego rodzaju pajęczyn.

      Usuń
  3. Jak mówią kto rano wstaje.... Piękne zdjęcia,bardzo spodobały mi się te czarno-białe i cudne pajęczyny. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak przyroda o wschodzie nabiera dodatkowego blasku.

      Usuń
  4. Spostrzegłaś piękne elementy. Też tak mam; idę raniutko, często tą samą ścieżką, cieszę się drobiazgami, kwiatkami, motylami, ptakami , chmurami. Wszystko to daje mi impuls do radowania się dniem. Pajęczyny świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To jest nas już dwie, Raniutko przyroda pokazuje swoje najpiękniejsze oblicze.

      Usuń
  5. Warto było wstać, bo zdjęcia piękne - gra światła, ujęcia pajęczyn - czarodziejski świat!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, miło mi ja tylko podzieliłam się z tym pięknem natury.

      Usuń
  6. Witaj wieczorowo Olu
    Już dawno nazwałam Cię mistrzynią w dostrzeganiu szczegółów. Pokazujesz piękno, którego czasem nie dostrzegamy
    Pozdrawiam zapachem floksów z mojego ogrodu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, ja jestem tylko amatorem zatrzymania w kadrach tylko tego co tworzy natura i nie zawsze zauważamy, patrząc daleko przed siebie.

      Usuń
  7. JA też ! uwielbiam rano robić zdjęcia! Twoje detale uchwycone zdjęciami zachwycają...warto warto wstawać rano.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, że Lubisz takie poranne obserwacje. To piękno natury daje nam energię na każdy dzień.

      Usuń
  8. Och jakie cudowne zdjęcia, ale Oleńko u Ciebie to przecież normalność. Zachwycam się pajęczynami i drzewem czereśniowym bo to moje ulubione owoce.
    Przesyłam moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Łucjo serdecznie. Jak tu nie fotografować jak tak pięknie na każdym kroku, nawet tym przy osiedlu.

      Usuń
  9. Świat o świcie ma w sobie niezwykły spokój i odrobinę magii no i światło jest niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Budzi w człowieku chęć do działania, ale to trzeba wyjść z domu i zobaczyć.

      Usuń
  10. Doskonale Cię rozumiem. Można przechodzić jakimś miejscem nawet sto razy a i tak za sto pierwszym możemy dostrzec coś, co wcześniej nam umknęło. Świat jest w ciągłym ruchu, przyroda też, wystarczy lekki podmuch wiatru, krople deszczu, mgła albo słoneczne promienie i już wszystko wygląda zupełnie inaczej. Ja też powielam moje spacerowe i rowerowe szlaki i nigdy się nie nudzę! Zawsze jest pięknie i zawsze inaczej. Piękne zdjęcia a za te pajęczyny to kłaniam Ci się w pas. Cudo!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za tyle miłych słów. Faktycznie przyroda zmienną jest. Teraz tyle dzieje się. Kwitnie mnóstwo kwiatów, a nawet zwykle tzw. chwasty wyglądają ciekawie, zależy jak spojrzy się na nie.

      Usuń
  11. Ranki są pełne światła, rosy, delikatnych pajęczyn, lubię ranki; pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak rankiem jest bardzo ciekawe światło, jak również o tzw. złotej godzinie czyli tuż przed zachodem.

      Usuń