czwartek, 24 września 2020

Bukowiec

 Korzystam z ładnego dnia, od jutra zapowiadają deszcze. Wybrałam się do Bukowca. ktoś może napisać to już nudne ciągle w te same strony wędruję. No cóż, tak to już ze mną będzie. Jak długo nie wiem może do czasu kiedy nikt już nie zajrzy na bloga. Nie miałam zbyt dużo czasu na spacer, to też ograniczyłam się do przejścia po groblach między stawami, wypicie kawy przy stodole artystycznej we własnym towarzystwie. I tyle słów pisanych, dalej niech przemawiają zdjęcia letnio-jesienne.








Rudzik






Ruiny Opactwa








24 komentarze:

  1. Ostatnie słoneczne dni przed nadchodzącą jesienną słotą trzeba wykorzystać w pełni! Cudne zdjęcia ;) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bukowiec to takie miejsce, które nie może się znudzić. O każdej porze roku wygląda inaczej. Fajnie, że masz tam blisko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, kiedyś częściej tam bywałam, teraz wiadomo...

      Usuń
  3. Byliśmy tam w zeszłym roku i też jesienią. Przepiękne miejsce, w którym można się zakochać, dlatego chętnie pospacerowałem dzisiaj z Tobą. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Przyjeżdżajcie w te strony, tu jest pięknie

      Usuń
  4. Spaceruj i opisuj, fotografuj, bardzo milo sie to oglada, to zdjecie z kamulcami i kaczkami bardzo mi sie podoba ale cala trasa jest bardzo malownicza. Ja lubie tak sama sobie spacerowac, wtedy cala moja uwaga jest skupiona na otoczeniu, a jeszcze kiedy po drodze jest gdzie przysiac u napic sie kawy to juz jest raj na ziemi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie bardzo cieszy, że nie tylko ja lubię takie samotne spacery.

      Usuń
  5. Olu, każda pora dnia, roku inaczej pokazuje znane kąty, nie byłam w Bukowcu, a dzięki Tobie poznaję te miejsca i zachwycam się nimi; przecież my też wędrujemy po wielokroć po własnych śladach i na nowo je odkrywamy, bo taki kontakt z naturą cieszy; wędruj, pokazuj, bo strony masz wokół siebie ciekawe bardzo; drogi wśród starych drzew wręcz zapraszają do spacerów; pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, to mnie podbudowałaś. A prawdą jest, że Bukowiec wyjątkowo przypadł mi do serce od dawna.

      Usuń
  6. Jestem tu często ;) Pięknie jest. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje zdjęcia i trasy spacerowe. Zawsze będę je oglądała z ogromną przyjemnością bo to niezwykle malownicze miejsca. Oleńko, dziękuję za koleny piekny spacer.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, to dla mnie wielka przyjemność kiedy i Tobie spodobały się te tereny i zdjęcia.

      Usuń
  8. Trzeba wycisnąć z jesieni co się da. A do Bukowca muszę zabrać moje dziewczyny. Zawsze tylko lrzejazdwm na rowerze tam bywałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcale się nie dziwię, że wracasz w te same miejsca, zapewne na nowo odkrywając ich urok. Kiedy oglądam swoje zdjęcia to widzę, że niektóre miejsca mam obfotografowane po dziesiątki, jak nie setki razy, bo za każdym razem wydają mi się one nowe i tak samo piękne. A kawa w swoim towarzystwie wypita to też wielka przyjemność, kto wie, czy czasami nie większa niż ... ale cicho sza. Dalszych wędrówek dłuższych i krótszych życzę i zdrowia. Małgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, tak to jest. Kto lubi naturę to zawsze odkryje nowe jej oblicza.

      Usuń
  10. Przecież to nieistotne, że często przemierzasz te same szlaki bo najważniejsze jest, że w ogóle spacerujesz i czerpiesz z tego przyjemność. Poza tym takie powroty bardzo często pozwalają dostrzec to czego się nie zobaczyło za pierwszym lub drugim razem. Miłych spacerów, owocnych w piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. To prawda szczególnie, że te miejsca bardzo lubię.

      Usuń
  11. Pięknie i bardzo ciekawa relacja.

    OdpowiedzUsuń