sobota, 12 października 2019

64 Jesienny wypad.

Wreszcie nastąpiła prawdziwa ciepła, kolorowa jesień, z babim latem. W niedalekiej Łomnicy odbywa się kiermasz Dożynkowy we dworze i "Mały Oktoberfest". Nim jednak doszłam na dożynki, wędrowałam leśnymi ścieżkami. Było tak pięknie, kolorowo, ciepło i piękna leśna cisza. To właśnie lubię. W tym wypadku nie ma co dużo pisać, niech zdjęcia same przemówią za siebie.



Nagle znalazłam się w krainie baśni i wszelakich tajemnic lasu.









Rudawy Janowickie



Śnieżka w tle


Wychodzimy z lasu na wkoło zielenią się pola z wschodzącą oziminą. W oddali widać Karkonosze ze Śnieżką w tle, a po drugiej stronie widoczne z różnych stron Rudawy Janowickie z Sokolikami i Krzyżną. Dochodzimy do pałacu, a właściwie do zabudowań folwarcznych gdzie odbywa się kiermasz. Czego tutaj nie było - do zjedzenia i do popitki. Do dekorowania i ulepszania swych gospodarstw. Nie omieszkałam i ja coś tam nabyć.

 



Pustynnik olbrzymi - jego kłącza





Zadziwił mnie starszy mężczyzna, który chętnie pozował przy swej pracy. Było to zadziwiające - budowla zrobiona z zapałek kamyczków oraz łusek z szyszek.


 Przeszłam jeszcze po parku wokół pałacu w poszukiwaniu ładnych jesiennych widoków. Trafiłam na dwa pięknie wybarwione drzewa, rosnące tuż nad brzegiem rzeki Bóbr.









I tutaj zakończyłam swoją dzisiejszą wędrówkę. To był piękny dzień, oby takich dni było jeszcze więcej tej jesieni. pozdrawiam serdecznie odwiedzających, a za słowo komentarza bardzo dziękuję.

5 komentarzy:

  1. Przyznam, że ja nie przepadam za taka ciepłą jesienią, czekam na chłodniejsze dni, ale ciesze sie, ze sa takie piekne kolory 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, taka piękna jesień jest super. To ciepło jest inne jak latem.

      Usuń
  2. Ja również czekałam na taką kolorową jesień. Spacer bardzo udany, co widać na zdjęciach. Łomnicki jarmark jak zawsze na bogato. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby taka jesień była jak najdłużej. A kiermasz w Łomnicy jest zawsze ciekawy. Właścicielka pałacu stara się aby było dużo ciekawych stoisk i wyrobów.

      Usuń