czwartek, 9 lipca 2020

Spacer

Nie prześladujcie tego,

co jest piękne na świecie

i czym zachwyca się niebo

swymi niezliczonymi oczyma. 

(Giordano Bruno)

Dzisiaj zapraszam na krótki popołudniowy spacer w poszukiwaniu koloru i kształtu naszych pięknych kwiatów. Lubię zaglądać do przydomowych ogródków, zatrzymywać się na łąkach czy nawet przy  trawnikach wzdłuż chodników. W mojej okolicy powstało spore osiedle domków jednorodzinnych i każdy ma jakiś mikroskopijny ogródek. Szkoda tylko, że coraz częściej sadzą iglaki i mają spokój. A przecież kwiaty są tak piękne.

To są lilie z mojego balkonowego mini ogródka
















Nie zabrakło na tym spacerze akcentów zwierzęcych. To moi obowiązkowi modele i przyjaciele. Tym razem spotkałam kota - co to deszczu się nie boi, wie gdzie można schować się. A i wróbelek elemelek śpiewem mnie kusił.





I tak moi mili i ja deszczu się nie bojąc zrobiłam godzinny spacerek daleko od domu nie odchodząc. Pozdrawiam Was mili i również do spacerów zachęcam.

11 komentarzy:

  1. Ależ kwiecisty i kolorowy miałaś Olu spacer :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, trzeba korzystać z tego co może cieszyć.

      Usuń
  2. Zwierzaki Ciebie lubią Olu. A lilie przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Cudne kwiatki. No i zdrowy spacer przy okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze przyniesiesz coś ciekawego ze spaceru, masz uważne oko. Pięknych lilii dochowałaś się w swoim mini-ogródku, oprócz nich jeszcze coś masz kwitnącego? pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię fotografować kwiaty, zwierzaczki. W moim ogródeczku są jeszcze lobelie, fuksja, pomidorek, kwiatek - milion dzwonków, żurawka, bluszcz. długo nie dbałam, bo ciągle coś robili przy bloku, to ocieplanie, to jakieś poprawki. Wreszcie znowu mogę sobie posiedzieć.

      Usuń
  5. Kolory kwiatów bajeczne, wyglądają jak sztuczne lub namalowane. A to w realu. Dla oka i duszy duży zastrzyk radości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wszak natura to najzdolniejszy artysta.

      Usuń