środa, 10 czerwca 2020

Kwiaty osiedlowe

Był spacer wśród polnych i łąkowych kwiatów, to teraz będzie spacer wśród osiedlowych kwiatów i rabatek. Czas mi ucieka jak piasek przez palce, a marzenia i plany zamieniają się w smutek. Jedno co się nie zmienia to rozkwit kwiatów wiosną. Idę więc między blokami i podziwiam zieleń i kolor wyczarowany.

A dzień, co dzień
odmierza  coraz krótszy szlak
A noc - co noc
Trwa dłużej niż by pragnął polny mak. (A. Osiecka)




Idę dalej już jestem na osiedlu, zaglądam między rzędy iglaków.

Spotykam kępę lawendy co zapachem kusi. 



 Idąc dalej między blokami spotykam wdzięczną swą piękną urodą odmianę bzu.




Nie może zabraknąć róż wszelakich, i piwonia swą dorodną główką kusi.



 A gdzieniegdzie rosną nasze jakże piękne, a skromne margerytki, co swą bielą niewinną oczy cieszą.








I tak po godzinie kończę spacer po moim osiedlu. Nie wszędzie zajrzałam, nie wszystkie kwiaty pokazałam. Wiem jednak, że są śliczne i mieszkańcom życie ubarwiają. Trzymajcie się zdrowo i zaglądajcie na bloga, za co bardzo dziękuję.


 

15 komentarzy:

  1. Dziękuję, fajnie, że się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry człowiek z otwartym sercem wszędzie znajdzie jakieś piękno, a ten spacer był tego piękna pełen. Wspaniałe zdjęcie, śliczne kwiaty, bardzo miło spędziłam z Tobą czas. ;) Pozdrawiam, niech smutki zastąpi dużo radości. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Bo lepiej widzieć otaczające piękno, niż się zamartwiać. Zaczynam żyć tu i teraz.

      Usuń
  3. Piękne widoki masz na swoim osiedlu, dużo zieleni. Bardzo lubię patrzeć na rośliny- ostatnio prawie codziennie robię sobie spacer po okolicy i podziwiam, co tam ostatnio zakwitło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo fajne zajęcie podziwiać naszą piękną przyrodę.

      Usuń
  4. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia z kwiatami. Przypuszczam, że kępa z niebieskimi kwiatami to szałwia omszona. Jestem pewna, że lilak Meyera Palibin zwabił Cię niezwykłym zapachem. Prawdziwą ozdobą tego silnie pachnącego krzewu są rurkowate, lila-różowe kwiaty zebrane w okazałe wiechy.
    Wzajemnie, trzymaj się zdrowo!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Łucjo. To prawda, Że z zachwytem podziwiałam tą odmianę lilaka.

      Usuń
  5. Piękne ujęcia kwiatów, czerwiec jest bardzo hojny. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobają mi się maki...

    OdpowiedzUsuń
  7. Makowe panienki, najładniejsze wśród zieleni pól; wysiałam wiosną mnóstwo bylin, teraz rosną na rozsadniku, pogubiły się etykiety, będzie jedna wielka niewiadoma i niespodzianka:-) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, będziesz miała piękną kwietną rabatkę.

      Usuń
  8. Tytuł kwiaty osiedlowe sugeruje raczej skromne rabatki, a tu prawdziwy ogród botaniczny. Piękne zdjęcia - cieszą oko kolorami i różnorodnością. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń