sobota, 2 maja 2020

15 Prawie normalny spacer.

Pierwszy raz od paru tygodni poszłam na spacer z koleżanką. Trochę to dziwnie wyglądało, obie w maseczkach, rękawiczkach w odstępie 1,5 metrowym. Jednak to już coś prawie normalnego. Dzień pogodowo trochę taki nie pewny, nawet troszkę chłodno. Jesteśmy umówione więc idziemy. Nie korzystamy jeszcze na dłuższym odcinku z komunikacji miejskiej to też spacer raczej po mieście, żeby było bliżej natury to wybrałam mniej uczęszczaną ulicę. Jest tutaj niska zabudowa i sporo ogródków przydomowych to też mogę poszukiwać wiosennych śladów. Dochodzimy do ścieżki rowerowej, którą miałyśmy jeszcze sobie dalej pójść poza miasto. Niestety ni stąd ni zowąd lunęło pięknym deszczem, udało się ubrać peleryny. Podejmujemy decyzję do powrotu, na szczęście gdzieś w połowie drogi przestało padać i mogłyśmy wysupłać się z peleryn. Po chwili żegnam koleżankę i wracam przez osiedle do domu. Przed samym blokiem znowu lunęło, ale ja już byłam w domu. Niech pada od razu przyroda pięknieje. A co udało mi się "złapać" w obiektyw zobaczcie sami.





Dumny i ważny





Szczęśliwe kury















Groźny widok

Nawet groźnie wyglądające chmury są bardzo fotogeniczne. Pozdrawiam odwiedzających. Nie wiem co się dzieje ale format tekstu jest jakiś "porąbany"




20 komentarzy:

  1. Brakowało mi tych Twoich spacerowych zdjęć. Kogut cudny. A deszcz tak bardzo potrzebny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, a jak mnie brakuję. Nie mam odwagi wsiadać do autobusu i jechać dalej. Musi wystarczyć póki co wędrowanie w pobliżu.

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia najbardziej wpadło mi w oko to z kwitnącym na biało samotnym drzewem na tle zielonych gór i te z mostkiem na samym początku. Sympatycznie się z Tobą spaceruje w takim otoczeniu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. I to pokazuje, że nie potrzeba daleko wychodzić, żeby zobaczyć piękno natury.

      Usuń
  3. W tym trudnym czasie cieszy nawet zwykły spacer i podziwianie przyrody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, należy doceniać i zauważać to co w koło nas.

      Usuń
  4. Robisz piękne zdjęcia przyrody !!! Dobrze, że już spacerować można. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Ja tylko pokazuję jaka jest piękna przyroda ta wkoło nas.

      Usuń
  5. Mieszkasz w ciekawej okolicy, niby miasto, a kury chodzą, pola rzepakowe kwitną, no i Karkonosze widać w tle:-) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie miasta lubię każdy może znaleźć w nim swoje miejsce. Dla mnie najważniejsze, jest cywilizacja, a jednocześnie mam jeszcze szanse znaleźć takie swojskie widoki i miejsca. Moje miasto sięga aż po horyzont, a może jeszcze dalej po granice z Czechami.

      Usuń
  6. Olu, bardzo dziękuję za cudowny spacer. Bardzo mi brakowało Twoich wspaniałych zdjęć.
    Jak pewnie już wiesz, uwielbiam przyrodę bo ona mi daje wiele form bogactwa.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, jest mi bardzo miło. Przyroda tera jest taka piękna, delikatna i kolorowa. A tego nam obecnie bardzo potrzeba.

      Usuń
  7. Bardzo ładny spacer. Dobrze, że już możemy wyjść. Dokładnie, w maseczkach bo w maseczkach i to zachowanie odległości. Niech będzie jeszcze bardziej normalnie. Ciągle jakoś w nas jet sprzeczność.
    Miłych dni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak się nazywa twój piękny kot? ... wygląda na podekscytowanego zaproszeniem do wyjścia z domu. Twoje zdjęcia tutaj są fajne.

    Pozdrowienia z Indonezji, Alexander

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny. Niestety kot przygodny, spotkany po drodze. Lubię fotografować takie obce zwierzaki.

      Usuń
  9. Witaj pięknym majowym porankiem Olu
    Tak maj zachwyca dookoła. Wczoraj rankiem jechałam przez pusty park i nie mogłam się nadziwić, że tak dawno mnie tam nie było.
    Twoja wyprawa jak zawsze piękna. Chętnie usiadłabym na takim pieńku nad wodą i zapatrzyła się majową zieleń.
    Pozdrawiam śpiewającymi ptakami za oknem 

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za odwiedziny. Maj najpiękniejszy miesiąc jakby nie patrzeć.

      Usuń
  10. Bliskie otoczenie,a jakże pięknie pokazane :) Brawo Olu :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń