niedziela, 18 marca 2018

18. Nad rzeką

Dzisiaj wymyśliłam krótki spacerek w obrębie miasta, nieopodal rzeki. Mam w planie sfotografować wszystkie mostki w mieście, jednak nie dzisiaj. Idziemy bocznymi uliczkami, kiepsko idzie się bo soli nie żałują i zrobiła się breja pośniegowa. Mijam kilka miejsc gdzie rzadko zaglądam, są to tereny Cieplic - przypominam, że Cieplice to teraz dzielnica Jeleniej Góry. Udało mi się sfotografować kilka małych mostków. Wychodzimy na głównym deptaku, wchodzimy na chwilę do Parku Zdrojowego, chciałam "upolować" rudzielca i udało się, wprawdzie musiałam z lekka przekupić. Wychodzimy z uśpionego zimowego parku i idziemy na kawę do sympatycznej kawiarenki, gdzie oprócz kawy jest bardzo smaczne ciasto prawie jak domowe. Przyjemnie siedzi się w ciepełku, bo mimo fajnego słonka wiatr wysmagał nas niemiłosiernie. Wreszcie czas do domu, ja muszę zdążyć obejrzeć skoki narciarskie, jestem wiernym kibicem tej dyscypliny sportowej. 
















Jestem ciekawa czy następnym wpis będzie jeszcze zimowy, czy już wiosenny. A no zobaczymy. Póki co życzę miłych chwil. A za pozostawienie słowa komentarza dziękuje.


26 komentarzy:

  1. Wiele, pięknych mostków jest w Twoim mieście.
    Dobrze, że ktoś pomyślał o orzeszkach dla wiewiórki.
    Musiała być bardzo głodna, skoro tak pięknie pozowała do Twoich zdjęć.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te nasze wiewiórki nie są głodne, tu jest tylu wczasowiczów, którzy dokarmiają.

      Usuń
  2. Pięknie.Ja dziś wzięłam udział w Drodze Krzyżowej, póltorej godziny przez las, ale u nas wiał taki przenikliwy wiatr, że nawet komórki nie wyciągnęłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas też wróciła zima, niestety porywisty wiatr nie zachęcał do spacerów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I my długo nie spacerowałyśmy, ale zawsze to było fajne.

      Usuń
  4. Wiewiórka śliczna, tutaj tez dużo ich jest jednak o szarym umaszczeniu, tez czasami przekupiam by zrobić im zdjęcia. No i ta zimowa aleja drzew - cudo natury. Kolorowe mostki bardzo mi się podobają 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Zima wróciła zatem pozdrawiam jeszcze zimowo

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia naprawdę zjawiskowe - i mimo, że nie widać akcentów wiosny, bardzo miło się je ogląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ruda kitka piękna a jak ślicznie pozuje do zdjęć.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiewióra to prawdziwe mistrzostwo! Tak zwinne, szybkie i ruchliwe zwierzątko nie jest łatwo sfotografować. Jestem fanką mostów, mostków i mosteczków. Czekam na więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Wiewiórę przekupiłam. A mostki mnie intrygują, chociaż nie ma u nas ciekawych

      Usuń
  9. Olu, doczekałaś się wreszcie zimy u siebie, nie szkodzi, że wiosennej:-)
    Rzeki w środku miasta, mosty, mosteczki, spacery nad wodą, bardzo klimatycznie, co oddają Twoje zdjęcia; pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urzekły mnie fotki z wiewiórką. Czy mogę wykorzystać je edukacyjnie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi there! I'm at work browsing your blog from my new iphone 4!
    Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts!
    Keep up the superb work!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aleksandro!
    Obfitości, nadziei i miłości.
    Życzę Ci Wesołych Świąt Wielkanocnych!!!

    OdpowiedzUsuń