wtorek, 25 października 2016

Nad potokiem

Zmieniłam temat wiodący mej wędrówki z aparatem. Było wzgórze Chojnik, teraz będzie wędrówka wzdłuż potoku Czerwień w Przesiece.

interesowały mnie kaskady na tym potoku. Początek wędrówki na przystanku pod lipami.

Pierwsze co mnie zachwyciło to przepiękny widok na odległy zalew w Sosnówce, a właściwie

zjawisko - piękna mgła otulająca dolinę zalewu.



 

Po nasyceniu oczu tym pięknym widokiem poszliśmy dalej, znanym już szlakiem żółtym

obok dużego kompleksu Markus.

Wchodzimy na drogę poza szlakiem w dolinę  Czerwieni.

 












Opuszczam Dolinę Czerwieni i leśną drogą wędruję do Jagniątkowa. Ciesząc się z kolorowego widoku przebarwiających się drzew bukowych.








I to byłoby tyle na temat ostatniej mojej wędrówki. Zapraszam 

 

12 komentarzy:

  1. Bylam w Przesiece na wycieczce szkolnej, wiele lat temu, cudowne miejsce, jedna z najlepszych wycieczek ze szkolnych lat :) A zdjecia cudowne, w 2 pierwszych zakochalam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, cieszę się, że podobają się Karkonosze to taki mój raj na ziemi.

      Usuń
  2. Jesień jest piękna,a na Twoich zdjęciach Olu,wygląda jeszcze piękniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia, oglądałam wiele razy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Basiu. Lubię fotografować, a kiedy jeszcze komuś podoba się to duża przyjemność. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Uchwycone w obiektywie, zachwycające. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, jesienne fotki.
    Zdjęcia potoku robiłaś z filtrem szarym, czy wystarczyły ustawienia aparatu, bo wyszły naprawdę fajnie ... widać dynamikę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Tomku. Tak używałam filtra szarego regulowanego. Miałam trochę kłopotów z ustawieniem ostrości, gdyż zdjęcia robiłam z ręki.

      Usuń