niedziela, 22 września 2024

Spacer w okolicy Cieplic ŚL. Zdrój

     Znowu kilka migawek z mojego miasta, a właściwie z Cieplic Śl. Zdrój. Idziemy niebieskim szlakiem w kierunku Marczyc. Nie szłam tą ulicą już kilka miesięcy, byłam ciekawa czy coś zmieniło się. Minęłam kościół i tu skończył się znany mi widok. To co dalej zobaczyłam zszokowało mnie totalnie. Wyrosło całkiem nowe osiedle po obu stronach ulicy, Większość domów wypasionych w stylu obecnie modnym czyli „podobne do stodół”. Acha zapomniałam, że były ze mną dwie koleżanki. Miałyśmy dosyć tej ulicy i wędrówki w kierunku Marczyc, akurat droga chociaż szutrowa  okazała się zbytnio błotna. Była okazja zejść na leśną drogę o wiele przyjemniejszą. Szłyśmy teraz wokół wzgórza Chmielnik tym razem fajną ścieżką spacerową wokół miasta. I tutaj było bardzo przyjemnie. Tak nawiasem pisząc, dawno temu poprzedni gospodarze poprowadzili wokół Chmielnika, góry Sołtysiej więcej podobnych ścieżek, były ławeczki. Dobrze, że teraz odżyły te miejsca. Oby tylko deweloperzy nie zawładnęli tymi terenami. Wszak widoki na Karkonosze i Izery są przednie. Szkoda, że mój aparat nie obrazuje prawidłowo tych widoków. Trafiamy na źródełko skąd ludzie czerpią wodę. Widać, że zabezpieczone i obudowane było. Chwilę posiedziałyśmy na ławeczce, wreszcie pogoda typowo wycieczkowa. Aż nie chce się wierzyć, że przed tygodniem był w mieście wprost armagedon. Wreszcie wchodzimy ponownie w opłotki miasta i kończymy naszą wędrówkę.






















2 komentarze:

  1. Teraz będzie z każdym dniem jeszcze piękniej, wędruj Olu i zamieszczaj wspaniałe fotografie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, Gdyby pogoda taka jak w ostatnich dniach jest to aż chce się spacerować.

      Usuń