poniedziałek, 2 stycznia 2017

Pierwsza wędrówka w 2017 roku

Niedziela  -  Nowy Rok.

Zapowiada się piękny dzień, chociaż taki mało zimowy, a przecież to styczeń.

Nie szkodzi wychodzę z domu i cieszę się  mrozem i słońcem na niebie.

okolice przesłonięte lekką mgiełką, lśnią przymrożone trawy i gałązki.

Jest cisza taka uspokajająca, aż nawet nie chce się rozmawiać a wędruję z koleżanką.

Trasa niedaleka . Idziemy polnymi drogami z Cieplic obok obrzeży Staniszowa na osiedle Czarne.






Nawet zwykłe gałązki wyglądają jak najładniejsze kwiaty.




A to już zapowiedź zimowych klimatów. Nie mogłam nadziwić się jakie zdolności ma natura.






I tak korzystając z uroków słonecznego dnia doszłyśmy do końca naszej wędrówki.

Jeszcze tylko krótki dojazd autobusem i już jestem w domu, zadowolona.

16 komentarzy:

  1. Witaj
    Mamy jedną rzecz wspólną, obie lubimy fotografię. Ja też podziwiam "zimę", która potrafi tak pięknie malować obrazy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odwiedziny. Fotografia to fajna sprawa.

      Usuń
  2. Z przyjemnością obejrzałam zdjęcia z Twej pierwszej w tym roku wyprawy. Najbardziej podobają mi sie te z mglistymi dalami, no i te z kryształkami losu na gałązkach. Magia, Olu!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Olu. Tak niewiele potrzeba, żeby świat był piękny. Lubię takie pofałdowane przestrzenie.

      Usuń
  3. Wspaniałe krajobrazy. Piękna fotorelacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. To prawda, przyjemnie było, dzisiaj to wszystko już śniegiem pokryte.

      Usuń
  5. Serdeczności! Życzę Ci kolejnego pięknego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne widoki. Uwielbiam zime i to rzeskie powietrze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Ja też lubię lekko mroźną zimę.

      Usuń
  7. super dopracowane masz te posty! Bardzo podoba mi się blog!! <3
    pozdrawiam!

    i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie. Wędrówki i fotografia to moja pasja.

      Usuń
  8. Bardzo ładnej zdjęcia. Chciałbym, żeby w końcu u mnie pojawił się śnieg, ale chyba się nie doczekam :/

    OdpowiedzUsuń