piątek, 29 lipca 2016

Nad potokiem

Wczoraj odbyłam spontaniczną wycieczkę do Przesieki, a konkretnie nad potok Podgórnej.

Idę wzdłuż potoku Podgórnej, jest górski potok, na którym jest mnóstwo mniejszych lub większych kaskad. Jest jeden z moich ulubionych tematów fotografii. Tak było i teraz, że coraz zatrzymywałam się żeby fotografować. Niestety z powodów zdrowotnych nie mogłam używać statywu, pozostało tylko robienie zdjęć z ręki. A to jednak nie jest dobre. Jakość zdjęć jest gorsza, a wręcz zła. Dużo musiałam wyrzucić po obejrzeniu w komputerze. Jednak co się napatrzyłam to moje.

Tym razem zeszłam ze szlaku i podążałam wzdłuż potoku w górę. Między drzewami pięknie grały promienie słoneczne. W potoku leży mnóstwo pięknie omszonych mniejszych lub większych skałek.

Po dwóch godzinach skończyłam swój jakże przyjemny plener. Czas wracać do domu. To były przyjemne chwile spędzone wśród przyrody, a także w towarzystwie sympatycznej koleżanki, równie lubiącej fotografować.

 I tak niespiesznie podążałyśmy do przystanku, skąd odjechałyśmy do domu.

















8 komentarzy: