piątek, 29 lipca 2016

Nad potokiem

Wczoraj odbyłam spontaniczną wycieczkę do Przesieki, a konkretnie nad potok Podgórnej.

Idę wzdłuż potoku Podgórnej, jest górski potok, na którym jest mnóstwo mniejszych lub większych kaskad. Jest jeden z moich ulubionych tematów fotografii. Tak było i teraz, że coraz zatrzymywałam się żeby fotografować. Niestety z powodów zdrowotnych nie mogłam używać statywu, pozostało tylko robienie zdjęć z ręki. A to jednak nie jest dobre. Jakość zdjęć jest gorsza, a wręcz zła. Dużo musiałam wyrzucić po obejrzeniu w komputerze. Jednak co się napatrzyłam to moje.

Tym razem zeszłam ze szlaku i podążałam wzdłuż potoku w górę. Między drzewami pięknie grały promienie słoneczne. W potoku leży mnóstwo pięknie omszonych mniejszych lub większych skałek.

Po dwóch godzinach skończyłam swój jakże przyjemny plener. Czas wracać do domu. To były przyjemne chwile spędzone wśród przyrody, a także w towarzystwie sympatycznej koleżanki, równie lubiącej fotografować.

 I tak niespiesznie podążałyśmy do przystanku, skąd odjechałyśmy do domu.

















8 komentarzy:

  1. Piękna okolica, piękny potok, piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko masz rację tu jest przepięknie, dziękuje za wizytę

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Basiu to prawda, mam to na wyciągnięcie ręki. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Mimo braku statywu zdjęcia rewelacyjne.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Starałam się jak mogłam.

      Usuń