niedziela, 14 lipca 2024

Spacer z mgłą w tle

 

Kolejny dzień kiedy wybrałam się na poranny spacer, tym razem godzinę wcześniej. Zmieniłam ścieżki rowerowe, równie w pobliżu mojego osiedla. Początkowo nikogo nie spotkałam na drodze tylko samochody pędziły to w jedną, to w drugą stronę. W jakim celu, czy na upragniony urlop, czy przywożąc nowy towar by każdy z nas miał radochę z wydawania pieniędzy. To mnie o tej porannej mglistej porze nie interesowało. Ja wsłuchiwałam się w śpiew ptaków zanurzałam się w mglistą ścieżkę, spoglądając na wschodzące słońce. Podziwiałam skrzące się krople po deszczu osiadłe na roślinach, a także misternie utkane sieci pajęcze ozdobione wodnymi perełkami. Kiedy zdecydowałam się na powrót do domu zaczęłam spotykać uśmiechniętych biegaczy, nadobne panie z kijkami i oczywiście pieski, które wyprowadzały swoich panów i panie na spacer. To był bardzo przyjemny spacer.







Wiem, wiem nie przepadacie za czarno – białymi zdjęciami. Mam nadzieję, że równie znajdziecie w nich coś interesującego, jakąś moc.





















Z pozdrowieniami 🌞

12 komentarzy:

  1. Olu!
    Przepiękne zdjęcia. Lubię fotografie w czerni i bieli, które charakteryzują się mocniejszym kontrastem i ładnym dla oka efektem końcowym. Olu, Twoje zdjęcia zdecydowanie do takich się zalicza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja od pewnego czasu lubię robić takie zdjęcia.

      Usuń
  2. Twoje zdjęcia zachwycają, ja bardzo lubię czarno- białe, zwłaszcza takie artystyczne jak te. Podejrzewam, że zostały obrobione w jakimś programie że wspaniałym efektem.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystam z programu zdjęć czarno - białych w aparacie, a także z programu PhotoScape prosty program do podstawowej obróbki.

      Usuń
    2. Trochę poduczyłam się, ale jestem amatorką, której fotografia jest pasją.

      Usuń
  3. Kocham czarno- białe fotografie, mają tę wyjątkowość i klasę, której nie rozpraszają barwy kolorowych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami dużo koloru na zdjęciu wprowadza chaos i zdjęcie traci urok. Czasami ten rodzaj fotografii podkreśla jej właściwe walory.

      Usuń
  4. Tak, pierwsze jesienne akcenty są widoczne. Zamglone, nieco nostalgiczne, naturalne obrazy, a tu nagle ściana bloków we mgle – jak zderzenie dwóch światów, albo jak sen, w którym wszystko mamy pomieszane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Natura potrafi zaskoczyć. Dużo ciekawych zjawisk właśnie można zobaczyć o poranku, kiedy dzień budzi się do kolejnego dnia, wiele zjawisk zaskakuje nas.

      Usuń
  5. Piękne nastrojowe kadry. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń