sobota, 26 września 2015

Spacer z kijkami

Dzisiaj wybrałam się na spacer z kijkami w tytule.
Ja bez kijków, przeszkadzają w robieniu fotografii.
Grupa liczna, spacer kolejny już z cyklu "spacery z posłanką naszej ziemi".
Dzisiaj przeszliśmy przez zielone tereny Cieplic. Ja wypatrywałam kolorów jesieni.
Nie wiele tego było, część przyrody ucierpiała przez suszę.
Mam jednak nadzieję, że jeszcze doczekam się kolorów.
Pogoda dopisała, więc dziarsko maszerowaliśmy.
Jednocześnie na głównym placu odbywał się "I Maraton Zdrowia",
gdzie można było się dowiedzieć wiele rzeczy na temat dbania o zdrowie,
a także wykonać różne badania.
A wszystkiemu przygrywała skoczna muzyka, tańczyły młode piękne dziewczyny taniec Zumby.
Fajne są takie imprezy.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz