poniedziałek, 28 września 2015

Jesienne klimaty

Michałowice i okolice.

Wybrałam się do Michałowic. Chciałam wybrać się z koleżanką na Złoty widok. Idziemy przez już coraz bardziej jesienny las. Mijamy pierwszy kompleks skałek z kociołkami wietrzeniowymi.

Ciekawie wyglądają te otwory wydrążone w skałkach przez siły natury.

Zauważyłam, że jacyś miłośnicy tego terenu fajnie oznakowali dojście, atrakcje chociażby niewielkie jaskinie. Podoba mi się taka inicjatywa.

Idziemy dalej dochodzimy do głównego punktu wędrówki - Złoty Widok. Stąd w pogodny dzień widać Karkonosze jak i góry Izerskie z "Wysokim Kamieniem". Niestety dzisiaj widoczność była ograniczona, nad szczytami przewalały się kłęby chmur. Trudno, przyjdziemy jeszcze raz.

Poszłyśmy dalej. Idziemy teraz górą nad starym nieczynnym już kamieniołomem. widoki są piękne.

Dużo jeszcze zieleni ale i kolor zaczyna przełamywać zieleń. Schodzimy na dół zaglądam na plac wyrobiska, wkoło bloki skalne ale wszechobecna przyroda obejmuje już w swoje władanie to miejsce. Wchodzimy do lasu i szerokimi drogami kierujemy się do Jagniątkowa.