sobota, 10 października 2015

Kiermasz jesienny

Celem wędrówki Pałac w Łomnicy, a przede wszystkim Kiermasz Dożynkowy.

wybrałam drogę przez las, Dzień słoneczny aż prosi się żeby iść prze jesienny kolorowy las.

Było pięknie, słońce przenikało przez gałęzie pięknie podświetlało kolorowe liście.

Podziwiałam jak przyroda potrafi zmieniać kolory. Pojawiła się cała gama dostępnych barw.











 

Wreszcie dotarłam do Łomnicy. Pierwsze na co zwróciłam uwagę to nowe miejsce, które mnie zaciekawiło. Przyciągnęły mnie wystawione sprzęty i kolorowe kwiaty przed ciekawym wejściem.

Sympatyczny młodzieniec zapraszał dalej oczywiście weszłam. Miejsce bajeczne wiele zgromadzonych przedmiotów z odległych czasów, pamiętające czasy naszych babć.

 












Wszystko to sprzyjało na dalsze ciekawe przeżycia i spotkanie z pięknym rękodziełem.

Na placu wokół zabudowań folwarcznych rozstawione były stoiska z wyrobami okolicznych gospodarzy i artystów. I znowu cała gama kolorów, a nawet zapachów lawendy czy kolorowych mydełek. A kolejną niespodzianką organizatorów był MINI OKTOBERFEST. W kolejnym odremontowanym budynku folwarcznym można było posmakować wielu piw warzonych w okolicznych browarach.











I tak minął czas spędzony w jesiennym plenerze


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz