sobota, 13 czerwca 2015

Wsie na pogórzu Izerskim

Moja kolejna wędrówka. Tym razem byłam ciekawa jak mieszkają ludzie w pobliskich wsiach na pogórzu Izerskim. Wybrałam się do Antoniowa i Chromca. Wsie niewielkie, domostwa rozrzucone po terenie dość pagórkowatym. Architektura bardzo urozmaicona, od typowej zabudowy charakterystycznej dla pogórza izerskiego, po dosłowne koszmarki rodem z Podhala.

Spotkałam również chatę, która jeszcze kilka tygodni zachwyciła mnie, choć widać było, że nie jest już zamieszkana. dzisiaj niestety już tylko wspomnienie zostanie - akurat trafiłam jak była rozbierana. No cóż, można powiedzieć taka kolej rzeczy, ale smutek pozostaje.

 





















Tak wyglądała chata piękna w swej architekturze dwa miesiące temu.

 
 

 A tak dzisiaj kiedy przyjechałam na kolejną wędrówkę.






 

Wróciłam z mieszanymi uczuciami. Jedno wiem krajobrazy piękne, lecz życie na co dzień tutejszych ludzi trudne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz