wtorek, 19 września 2017

Pobyt nad polskim morzem cz. 3

Był wypad do Kamienia Pomorskiego, trzeba trochę pospacerować po plaży. To lubię najbardziej. O tej porze roku jest już spokojnie. Kiedy tak spacerowałam mogłam wyłączyć się zapomnieć o codzienności. Wsłuchiwałam się w szum fal. Pierwszego dnia morze było spokojne i gładkie jak stół. W następne dni już tak spokojnie nie było. Tym niemniej wstawałam rano i jeszcze przed śniadaniem szłam nad morze i spacerowałam po niemal pustej plaży. Mogłam spokojnie kontemplować. To był czas rozmyślań wypowiadania słów, które są dla mnie ważne. Dni były różne, jednego dnia mgła zalegała i przesłaniała wszystko do godzin południowych. Innego dnia był sztorm i plaża niemal całkowicie było pokryta przewalającymi się falami. Słonecznych dni było zbyt mało, szkoda.
















 
 
 

Wiadomym jest, że każdy czeka na piękny zachód słońca nie było inaczej i u mnie. Miałam pewne obawy czy uda się zrobić jakieś zdjęcia. No i udało się przyszedł taki wieczór kiedy natura okazała się łaskawa dla mnie.







 

A i wschód pewnego dnia był ciekawy


 

Na razie wystarczy tych spacerów brzegiem morza, jeszcze wrócę do tych obrazów. Póki co pozdrawiam i zapraszam na spacer.

 
 

14 komentarzy:

  1. Piękny miałaś pobyt nad morzem Olu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze rozpieszczalas nas cudownymi widokami górskimi, ale i nadmorskimi fotografiami nas nie zawiodlas! Cudnie,jak zawsze... Az czuc ten klimat.Kocham nasz Baltyk jak i nasze polskie góry...Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo miło, że mogłam sprawić przyjemność. Nasz kraj jest piękny.

      Usuń
  3. Wspaniałe obserwacje i równie piękne fotografie!!!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachód słońca wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedną z nielicznych rzeczy, którą brakuje mi na Warmii, to właśnie morza i jego szumu, spacerów po sezonie, kiedy nie ma tak dużo turystów i parawanów.

    Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak od Ciebie bliżej do morza niż ode mnie. Ja dla tego spokoju wybieram wrzesień na pobyt nad morzem. Chociaż w tym roku było sporo ludzi.

      Usuń
  6. Wspaniałe zdjęcia. Warto było czekać na zachód i wschód słońca. Zdjęcia wyszły magicznie. Widać, że bardzo doceniasz naturę. :)

    Miłego dnia Ci życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. To prawda natura jest mi bardzo bliska.

      Usuń
  7. Ale piękne zdjęcia! Wzburzone morze wygląda fantastycznie a zachód słońca wręcz bajkowo.

    OdpowiedzUsuń