sobota, 22 lipca 2017

46. Między polami i łąkami.

Pogoda dzisiaj mimo słońca na niebie nie sprzyja dłuższym wędrówką, przynajmniej mojej osobie. To też wraz z koleżanką wybrałyśmy się na krótki spacer po najbliższej okolicy. Początkowo idziemy przez las gdzie jest bardzo przyjemnie słońce tak nie przypieka. Ja szukam jak zwykle ciekawostek godnych sfotografowania.






 

Wychodzimy z lasu pojawiają się pola obsiane zbożami, widać wkrótce czas na żniwa. Teraz słońce przygrzewa nam solidnie.








 

Ciekawe kolorowe miejsce bagienne.







 

Pracowity czas dla istotek latających








 

Dochodzimy do pałacu w Łomnicy, gdzie zatrzymujemy się na chwileczkę siedząc na ławeczce i podziwiając otoczenie. Zdziwiłam się, że nie ma w parku żadnych kwiatów. W poprzednich latach były piękne klomby z różami.




 

Jedynie w ogródku przykuchennym znalazłam trochę kolorowych kwiatów, Ładny zagonek różnokolorowych chabrów.















8 komentarzy:

  1. Twoje oko zawsze coś pięknego wynajdzie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótki spacer ale jakże owocny :-)
    Podoba mi się również nowa szata graficzna bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie, lato sprzyja kolorom natury.

      Usuń
  3. W Łomnicy przed pałacem zawsze było mnóstwo kwiatów,a teraz nie ma??? Jestem zszokowana...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń