niedziela, 4 października 2015

Woda

Dzisiaj skupiłam się nad wodą. Lubię fotografować wszelkiego rodzaju kaskady.

A na górskich potokach często można spotkać takie zjawiska.

Mimo, że w tym roku susza zrobiła swoje i wody w górskich potokach  jest mało.

Pojechałam do Szklarskiej Poręby. Wędrowałam różnymi ścieżkami aby dojść w końcu

do potoku "szklarka". Dróżka prowadziła wzdłuż potoku, mogłam co raz przystanąć i próbować

jak najlepiej oddać piękno wody, skałek.











Wędrowanie wzdłuż tego potoku kończę na wodospadzie "Szklarka"



Po krótkim odpoczynku w schronisku obok wodospadu udałam się w dalszą wędrówkę

w poszukiwaniu kolejnych kaskad. Tym razem na potoku "Kamienna", który łączy się ze Szklarką.

I tu udało mi się znaleźć kilka ciekawych ujęć. Niejednokrotnie przeszkodą były trudności

w dojściu, a co za tym idzie w ustawieniu dobrego ujęcia. Jednak i tak jestem zadowolona.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz